• SK
  • CZ
  • DE
  • EN
Elektronické datové schránky - příjem zpráv pro firmy
Přijímání zpráv do Elektronické datové schránky na Slovensku pro zahraniční statutárních zástupců (jednatelů).
Company Consulting s.r.o.

Kontaktujte nás

Proč využít naše služby:

  • Zkušenosti od roku 2009
  • více než 4900 referencí
  • Kvalita poskytovaných služeb
  • Výhodné ceny
  • Silné postavení na trhu
  • Poskytujeme množstevní slevy
  • Komplexní služby pro Vaši firmu
  • Garance zápisu společnosti

Elektronické datové schránky - příjem zpráv pro firmy

V rámci služeb virtuální kanceláře Vám nabízíme i příjem zpráv do elektronické datové schránky.

Národní agentura pro síťové a elektronické služby zřídila pro všechny právnické osoby elektronické schránky na portály veřejné správy slovensko.sk na doručování úředních rozhodnutí.

Datové schránky se aktivují 1.7.2017


Schránka se firmám automaticky aktivuje při prvním přihlášení. Pokud se statutární orgán do schránky nepřihlásí do konce roku 2016, schránky budou automaticky aktivovány od. 1.7.2017 na doručování automaticky.

Je důležité zajistit si příjem elektronických datových zpráv již v tomto roce. V opačném případě se o doručené zprávě, která Vám přijde ani jen nedozvíte!

Elektronicky doručeno úřední rozhodnutí je rovnocenná s rozhodnutím, které orgán veřejné moci doručuje v papírové formě.

Elektronická správa včetně všech elektronických příloh se bude považovat za přečtenou v den bezprostředně následující po dni jejich přijetí nebo uplynutím 15-ti denní lhůty ode dne následujícího po dni jejího doručení podle typu zprávy.

Doručení potvrzuje elektronická doručenka zasílána do schránky.

Schránku je proto třeba pravidelně kontrolovat, zda Vám nebyly doručeny nové zprávy.

Stát zpřístupnil informace o elektronických datových stránkách na webu www.statutar.sk.

Přístupy do elektronických datových schránek


Přístupy do elektronických datových schránek mají pouze statutární zástupci (jednatelé) společností přes portál veřejné správy slovensko.sk.

Aby se ale statutární zástupce mohl přihlásit do elektronické schránky a komunikovat elektronicky, potřebuje:
  • Slovenský státní příslušníci Slovenský občanský průkaz s aktivovaným čipem na elektronickou komunikaci
  • pokud se nejedná o Slovenského občana průkaz povolení k pobytu v Slovenské republice s aktivovaným čipem na elektronickou komunikaci
  • čtečku čipu umístěného na Občiaskom průkazu / průkazu povolení k pobytu v SR
  • počítač s příslušným softwarových vybavením (např. Zatím není podporován Android) a hardwarovým vybavením hlavně možnost připojit čtečku čipu (není ji možné připojit k většině tabletů a smartphonů).
  • je třeba zabepečiť instalaci všech potřebných programů ze stránky www.slovensko.sk/sk/na-stiahnutie - postup je poměrně komplikovaný

Pokud je statutárním zástupcem právnické osoby zahraniční osoba, která nemá povolení k pobytu v Slovenské republice, nebo z jiného důvodu si nevíte zajišťovat příjem zpráv do datové schránky je třeba zmocnit k zastupování osobu s potřebným slovenskými průkazem.

Naše společnost Vám zajistí přijímání zpráv do datové schránky Vaší společnosti na základě plné moci.

Ceník za přijímání datových zpráv:

Období Cena za měsíc Celková Cena
3 roky 3,88 € 140 €
2 roky 4,16 € 100 €
1 roky 5 € 60 €

Při podpisu smlouvy se hradí celková cenu za předplatné období. Ceny jsou KONEČNÉ , nenavyšují se žádné další poplatky ani o DPH.

O každé zpráve budete dostávat oznámení na váš email ohledně doručených zpráv do vaší elektronické schránky. A my Vám zajistíme i přeposlání obsahu doručené zprávy.

Funkčnost elektronické datové schránky Vaší společnosti si můžete ověřit na internetových stránkách: https://www.slovensko.sk/sk/overenie-zastupovania. V případě nefunkčnosti schránky je třeba kontaktovat správce schránek na uvedených kontaktních údajích.

Pro společnosti založené v roce 2017 se elektronická datová schránka vytvoří již aktivována automaticky několik dní po založení společnosti.
Proč používat naše služby?

Máme viac ako 4 900 referencí

Podívejte se na naše reference a hodnotenie našich zákazníků

Skúsenosti od roku 2009

Sme rokmi ověřený partnera předem váza podnikanie

Výhodné ceny

Nabídka kvalitních služeb za výhodné ceny s množstevnými zľavami
V zaslané odpovědi byly zodpovězeny všechny mé otázky v požadovaný rozsahu a dostal jsem i další užitečné rady. Děkuji.

5/5
Odpověď považuji za nejlepší ze všech, které jsem prostřednictvím emailu dostal. Stručná, ale hlavně zcela jasná.

5/5
Maximálna spokojnosť s prístupom ku klientovi. Užž 4 roky som Vašim klientom a vššetko na 100%.


5/5


Company Consulting s.r.o. má hodnocení 5,0 5 stars z 17 recenzí